((بی عشق زندگی کردن ممنوع است))
((بی عشق زندگی کردن ممنوع است))
همه چیزدرموردعشق 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ((بی عشق زندگی کردن ممنوع است)) و آدرس lover786.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام خدايي كه هستي را با مرگ ، دوستي را بي رنگ ، زندگي را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ

رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ آفریده برای مان


بارها نوشتم و گفتم که آدم با داشتن این همه دوست و فامیل و خونواده بازم تنهاست

من بارها به این حد و مرز رسیدم که آخر این تنهائیها خداست

خدا همیشه با ماست ولی از ما خواسته هیچ وقت برایش شریکی قرار ندیم هر گاه گرفتار شدیم

باید بدونیم این ندای خداوند است: یا جایی از کارت لنگ می زند

به خودت و عالم و آدم بدو بیراه نگو!

ما آسایش و شادی را در زرق و برق دنیا گم کردیم نمیدونم نوشته ها را اگر می خوانی

چرا به حافظه نمی سپاری!

به نظر خودم من می گم ما خدا را پشت ویترین مغازه ها پشت ساختمانهای سر به فلک کشیده پشت

رؤیاهای واهی در شلوغی خیابانها در مجالس وو بریز و بپاشها در رنگ و لعابی که به خود و زندگی می دهیم

در مدلهای لباس و پرده و دکوراسیون خانه در زندگی های شلوغ پر از ساز و آواز گم می کنیم وای چه قدر صدا

زیاد است و صدای خدا به من نمی رسد آیا شده در ساعاتی که صدای روح بخش اذان بلند میشه در این

شلوغیها بشنوی که خدا تو را صدا می زنه! اگر در این شلوغی همه به این دل تو و اشک تو با دیده تمسخر

نگاه کنند این خداست که عاشقانه می گه گریه کن عزیزم من و صدا کن ...!

من دوست دارم صدات و بشنوم هر کجای این دنیا باشی!

حتی الان که من برای دل تو و دل خودم که دارم مینویسم ان برامون گریه میکنه ! بیا قدر خودمون رو بدونیم .

بدونیم که
تنها خدا لایق عشق بازیهای ماست
.

ببخش خدای من . که من از تمان کسای که در بهانه حضور دارند گنه کار ترینم ..و نیازمند ترین

خدایا دست خودت رو بده به من کارش دارم میخوام بهت قول بدم که اگه لیاقت عشق با تو بودن رو دارم

که می دونم ندارم روزی که واد بهانه میشم رو با تو آغاز کنم با جمله ای زیبا از تو...یا حتی
فقط یک سلام

و چقدر زیباست که بهانه رو با علیکمـــــو ســــلام تو آغاز کنیم !!


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 26 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 2:42 ] [ عاشق786 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

زهرخرمن نمودم خوشه چینی____برای دوستداران فیض عام است/ بیاوگیرازمن نکته ای چند____تغافل اهل دانش راحرام است/ نباشدمقصدی درکارجزاین____چودنیابی ثبات وبی دوام است/ /به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای بررسی عشق راه اندازی شده است.درضمن لازمه بگم که شایدبیشترین مطالب این وبلاگ ازدیگرسایتها گرفته شده اند..ولی سعی براین است که بهترین مطالب یرای شمادوستان عزیزبذارم.لطفامارابانظراتتون همراهی کنید
امکانات وب